Loyalitet

Moove leverer din nye kundeklub eller loyalitetsprogram – fra strategi til hard- og software.


 

At skabe et loyalitetsprogram kan være en stor og tidskrævende beslutning. Men det behøver det ikke at være. Med vores erfaring og eventuelt vores eget loyalitetssystem hjælper vi dig hurtigt og sikkert i gang med at skabe loyale kunder og større indtjening.

 

Loyale kunder er din virksomheds mest værdifulde aktiv. Det er en gammel sandhed, at det både er nemmere og billigere at sælge mere til en eksisterende kunde end at skaffe en ny. Problemet er bare, at dagens forbrugere er troløse som aldrig før og derfor sværere at fastholde som ”eksisterende kunder”. Det koster relativt meget at få nye kunder og derfor er kundetab en rigtig skidt forretning og noget man i størst mulig grad skal undgå. Løsningen er ofte et stærkt loyalitetsprogram.

 

Ved at give dine kunder en organiseret belønning for deres troskab, kan du skabe en binding, der er både stærkere og billigere end at slå på priser og rabatter – og som i tilgift giver dig en række håndgribelige og resultatskabende fordele:

 

– Styrket dialog med kunderne og dermed loyaliteten

– Mulighed for at øge købsfrekvensen via mersalg

– Mulighed for at øge den gennemsnitlige ordrestørrelse

– Værdifuld indsigt i kundernes købsmønstre

– Mulighed for at påvirke og arbejde med kunders købsadfærd 365/24/7

– Øge brandværdien ved relevant og værdifuld dialog

– Mulighed for at gøre dine kunder til ambassadører



Fremtidens loyalitetssystem er landet

Bunken af plastkort har for længst forladt tasken. Smartphonen har overtaget deres plads.


Derfor har Moove Advertising udviklet gooddoog. Et 100% mobilt loyalitetssystem helt uden fysiske kort.


Some description


Læs mere om gooddoog.

Relaterede cases

Her er lidt projekter, hvor loyalitetsprogramer har spillet en markant rolle.
Kommunikation og design er på menukortet Når markedsføring kringles rigtigt

Klar til at flytte...

holdninger, markedsandele eller varer? Så tag kontakt.
Om mødet skal holdes hos os eller dig, er mindre væsentligt.
Vi flytter os gerne.

7512 1888