Det digitaliserede medielandskab er komplekst og udvikler sig hele tiden. Det sætter i høj grad dagsorden når vi skal ud med vores budskaber.
Det kræver derfor mange ressourcer at holde fokus. Bliv bedre til at vælge de rigtige muligheder når dit budskab skal ramme modtagerne.
Står I med nogle af følgende overvejelser
- Generationsskifte, ny direktør el. nye ejere
- Er vores forretningskoncept rigtigt.
- Ønsker en ny tilgang til markedet.
- Ved vi egentlig, hvad kulturen i vores virksomhed betyder for vores markedsføring.
- Kan vi finde en vej til markedet, der er
skarpere.
Vores proces bringer jer brugbare svar og en stærk bevidsthed om, hvad jeres DNA kan skabe og de muligheder der ligger lige for.
Vi faciliterer en workshop – som tilpasses efter jeres behov. Ens for alle workshops, er at du står med noget konkret du kan bruge når vi er i mål.
- Ind i jeres verden – vi søger efter det unikke
- Jeres kernefortælling og DNA – konklusioner
- Vejen ud til modtageren – konceptet og strategien