—case
Arbejdernes Boligforening
Tilbage til casesØget synlighed med en ny digital strategi
Som Esbjergs ældste boligorganisation har Arbejdernes Boligforening siden 1917 skabt gode og trygge rammer for deres beboere. Med mere end 3.200 boliger fordelt på 26 afdelinger og et ønske om at nå en bred og mangfoldig målgruppe opstod behovet for at styrke den digitale tilstedeværelse.
Målet var at skabe større synlighed gennem engagerende og visuelt stærkt indhold, der taler direkte til målgruppen og afspejler boligforeningens værdier.
Her har moove bidraget med en ny markedsføringsstrategi, målrettet digital marketing, et opdateret website og en iøjnefaldende LED-frise. Samlet set har løsningerne styrket Arbejdernes Boligforenings digitale profil og gjort kommunikationen mere nærværende og tidssvarende.
Med et fortsat fokus på tryghed, fællesskab og gode naboskaber – nu formidlet i et skarpt og tidssvarende kommunikationsunivers.
Tilbage til cases