Skarpe hjerner
til en fair pris
Vi er et reklame- og kommunikationsbureau i Esbjerg, som løser en bred vifte markedsføringsopgaver.
Vi tror på, at der - med fokus på dit DNA - skal skræddersyede løsninger til at flytte din forretning. Derfor er vi altid fleksible i vores opgaveløsning, lige meget om det er offline eller online.
Design og branding
Det visuelle udtryk og aftryk, der skal gives videre. Formet med erfaring, dyb faglighed og med præcision.
Læs mereDigital markedsføring
Alt er digitalt. Alt skal kunne mærkes analogt. Alt skal virke effektivt i sammenhæng i et hav af muligheder i et hav af medier og mennesker.
Læs mereBilleder og levende fortællinger
Billeder, der står stille, der bevæger sig og flytter budskaber. Fortællinger, der bevæger modtageren og giver mening.
Læs mereDigitalisering og udvikling
Websites, e-commerce og de tekniske platforme, der driver forretninger og budskaber. Brugeroplevelser, der giver værdi.
Læs mereMarketing og planlægning
Overblik og planer, der giver effekt og kan måles. Rådgivning og sparring, der sikrer den den rette blanding af medier, midler og mennesker.
Læs mereKernefortælling og DNA
Den røde tråd, der binder virksomhedens strategi og DNA sammen. Et spejlbillede af det, der skaber mest værdi, når du kommunikerer internt og eksternt.
Læs mereMed hjertet først
Du vil opleve, at vi altid er tæt på dig og din forretning og at du altid kender dem, du taler med hos os.
Noget på hjerte? Tøv ikke med at giv os et kald allerede i dag.

Dit DNA
Har din virksomhed en identitet og kommunikation, der afspejler jeres DNA?
En måde at gribe DNA processen an på kan være gennem følgende workshop, hvor vi drøfter udvikling af en retvisende profil, DNA og kernefortælling.
1. Indblik i jeres verden – vi søger efter det unikke
Det er jer, der er eksperter i jeres hverdag og virksomhed. Det er jeres faglighed og kultur, der har skabt jeres position. Vi danner et overblik over markedet, hvor I skaber jeres resultater. Første skridt er altid at komme ind i jeres verden.
- Vi faciliterer en proces, hvor I skal forholde
jer til det, der gør jer til det, I er - Tusch og tavle er vores fælles
notesblok - Vi søger efter sammenhænge og
nuancer
2. Kernefortælling og DNA – konklusioner
Hvordan skal vi prioritere, så vi får vores budskaber ud til modtageren? Essenser, muligheder og anbefalinger.
- Vi forsætter processen med de samme
redskaber - Vi fremhæver og skærer ind til benet
- Det kommunikative kompas
3. Vejen ud til modtageren – Konceptet, der skaber rammerne for kommunikationen - både internt og eksternt
- Et koncept der giver den rigtige opmærksomhed
- Et koncept der arbejder på tværs af alle
medier - Strategien og en plan for de tiltag, der
er nødvendige for at nå målene - Prioritering af målgrupper, medier og
virkemidler
Kernefortællingen i praksis:
- Et værktøj til at prioritere jeres
strategier - Et redskab til at sikre intern forankring
- En stærk ramme for udvikling af nye
ideer
Vi hjælper både store og små virksomheder, organisationer og kæder.
”
INGENIØR’NE er gennem de seneste år vækstet markant med flere kollegaer, flere kontorer og flere opgaver samt samarbejdspartnere. En udvikling, hvor Moove har været, og stadig er, en særdeles væsentlig og aktiv samarbejdspartner. Dette gælder i visualisering af vores DNA både til tryksager, tilbudsgivning og digitale platforme, hvor vi bla. har fået udviklet 2 websites til hhv. profil/branding og ét dedikeret til HR.
John Andresen – Direktør, INGENIØR’NE