Skarpe hjerner
til en fair pris

Vi er et reklame- og kommunikationsbureau i Esbjerg, som løser en bred vifte markedsføringsopgaver.

Vi tror på, at der - med fokus på dit DNA - skal skræddersyede løsninger til at flytte din forretning. Derfor er vi altid fleksible i vores opgaveløsning, lige meget om det er offline eller online.

Online marketing

Den rigtige online indsats giver opmærksomhed til din virksomhed og dine produkter/kompetencer.

Læs mere
Grafisk design

Vi udvikler og tegner din visuelle profil, dit logo samt andre grafiske løsninger til online og offline brug.

Læs mere
Film & fotografi

Vi producerer film – både de små håndholdte og store fortællende firmapræsentationer.

Læs mere
Medierådgivning & planlægning

Vi rådgiver om vejen gennem medielandskabet og vælger de kanaler, som giver bedst mening for dig.

Læs mere
Idé & koncept

Med den rigtige idé og et godt koncept, skaber vi ekstra synlighed for din virksomhed.

Læs mere
Webdesign & udvikling

Vi udvikler et skarpt kommunikativt design samt udvikler dit nye design i UMBRACO eller WordPress.

Læs mere

Med hjertet først

Du vil opleve, at vi altid er tæt på dig og din forretning og at du altid kender dem, du taler med hos os.

Noget på hjerte? Tøv ikke med at giv os et kald allerede i dag.

Moove Hjerte

Dit DNA

Har din virksomhed en identitet og kommunikation, der afspejler jeres DNA?

En måde at gribe DNA processen an på kan være gennem følgende workshop, hvor vi drøfter udvikling af en retvisende profil, DNA og kernefortælling.

1. Indblik i jeres verden – vi søger efter det unikke

Det er jer, der er eksperter i jeres hverdag og virksomhed. Det er jeres faglighed og kultur, der har skabt jeres position. Vi danner et overblik over markedet, hvor I skaber jeres resultater. Første skridt er altid at komme ind i jeres verden.
  • Vi faciliterer en proces, hvor I skal forholde
    jer til det, der gør jer til det, I er
  • Tusch og tavle er vores fælles
    notesblok
  • Vi søger efter sammenhænge og
    nuancer

2. Kernefortælling og DNA – konklusioner

Hvordan skal vi prioritere, så vi får vores budskaber ud til modtageren? Essenser, muligheder og anbefalinger.
  • Vi forsætter processen med de samme
    redskaber
  • Vi fremhæver og skærer ind til benet
  • Det kommunikative kompas

3. Vejen ud til modtageren – Konceptet, der skaber rammerne for kommunikationen - både internt og eksternt

  • Et koncept der giver den rigtige opmærksomhed
  • Et koncept der arbejder på tværs af alle
    medier
  • Strategien og en plan for de tiltag, der
    er nødvendige for at nå målene
  • Prioritering af målgrupper, medier og
    virkemidler
Kernefortællingen i praksis:
  • Et værktøj til at prioritere jeres
    strategier
  • Et redskab til at sikre intern forankring
  • En stærk ramme for udvikling af nye
    ideer
Vi hjælper både store og små virksomheder, organisationer og kæder.

“ ”

INGENIØR’NE er gennem de seneste år vækstet markant med flere kollegaer, flere kontorer og flere opgaver samt samarbejdspartnere. En udvikling, hvor Moove har været, og stadig er, en særdeles væsentlig og aktiv samarbejdspartner. Dette gælder i visualisering af vores DNA både til tryksager, tilbudsgivning og digitale platforme, hvor vi bla. har fået udviklet 2 websites til hhv. profil/branding og ét dedikeret til HR.

John Andresen – Direktør, INGENIØR’NE