Case Guldsmedien

En proces, workshop, hvor der arbejdes med DNA’et og profilen.

Workshoppen blev til nyt logo og nyt look. Ikke bare for at se anderledes ud, men fordi Guldsmedien er gået fra at være smykkehandler og guldsmed til at være GULDSMED.


"Som detailbutik bliver man tit ringet op af forskellige aviser, magasiner og dagblade, om man ikke lige har et budskab, der skal med i næste udgave.
Lige i disse øjeblikke bliver der spildt mange annoncekroner. Det er bare så behageligt, at der er lagt en plan for budskaber samt hvilke medier, der skal bruges. Så er det bare dejligt at kunne sende en prof sælger videre til en prof marketingsmand. Moove har derudover udviklet Guldsmediens logo og virksomhedsprofil, således at vi signalerer alt det rigtige til vores målgrupper om netop vores guldsmedeforretning, som netop er guldsmed og ikke ”bare” smykkeforretning."

Henrik Nielsen – Ejer, Guldsmedien.

Tilbage til cases
Guldsmedien Logoudvikling
Guldsmedien Logo
Guldsmedien Annonce