Case 

Primo

For PRIMO har kundespecifik produktudvikling været en del af leverancen. Men ikke mere.

 

I forbindelse med planlægningen af årets vigtigste messe, FensterBau, opstod tanken om at gå til markedet på en anden måde end altid. Hvad med at sætte kundens behov forrest? Det lyder naturligt, men mange virksomheder glemmer det, præsenterer sine produkter, og så må kunden komme til dem.
Ud fra denne grundtanke udviklede vi temaet "Innovate Together". Vi kan meget, OG kunden kan meget: Sammen opstår der produktmagi. Vi lavede et logo for at materialisere tanken og bringe den videre:

Temavisualisering til messe
Vi skal på en rejse sammen. Fra ide, over design, til levering. Med mulighed for at stige på, hvor behovet er. Det er jo ligesom en metro. Derfor skabte vi et metromiljø. Stationerne er blevet til de vigtigste beslutningspunkter i udviklingen af et specifikt profil. Det er nu nemt at overskue udviklingsprocessen ved PRIMO. Og nemt at forstå at alt ikke bare "hører med".

Messeudformningen
Med et konkret tema var det let at idéudvikle på udformningen af messestanden. Et let tema af metro, kombineret med invention og imødekommenhed var resultatet.

Tilbage til cases
Primo billet
Primo oversigtskort
Primo brochure - forside
Primo brochure - opslag
Primo Messestand