Kernefortælling og DNA

En god kernefortælling er rammen for al kommunikation. Både internt og eksternt.

Det vil sige den røde tråd, der binder virksomhedens kultur, vision, mission, målsætninger, strategi, kompetencer og ydelser sammen.

Den sætter ord på ånden, der driver værket.

Design og branding

Det visuelle udtryk og aftryk, der skal gives videre. Formet med erfaring, dyb faglighed og med præcision.

Læs mere
Digital markedsføring

Alt er digitalt. Alt skal kunne mærkes analogt. Alt skal virke effektivt i sammenhæng i et hav af muligheder i et hav af medier og mennesker.

Læs mere
Billeder og levende fortællinger

Billeder, der står stille, der bevæger sig og flytter budskaber. Fortællinger, der bevæger modtageren og giver mening.

Læs mere
Digitalisering og udvikling

Websites, e-commerce og de tekniske platforme, der driver forretninger og budskaber. Brugeroplevelser, der giver værdi.

Læs mere
Marketing og planlægning

Overblik og planer, der giver effekt og kan måles. Rådgivning og sparring, der sikrer den rette blanding af medier, midler og mennesker.

Læs mere
Kernefortælling og DNA

Den røde tråd, der binder virksomhedens strategi og DNA sammen. Et spejlbillede af det, der skaber mest værdi, når du kommunikerer internt og eksternt.

Læs mere

Vores redskaber og pejlemærker


Vi har skabt at et mix af klassiske redskaber indenfor, forretnings- og strategiudvikling, innovation, kommunikation og branding. Men det vigtigste er at metoderne tilpasser sig virksomheden og ikke omvendt.

DNAspejlet™ pejlemærker

  • Det skal kunne bruges til store og små virksomheder
  • Det skal være konkret og forståeligt
  • Det skal kunne bruges med det samme
  • Det skal være ægte

DNAspejlet / Redskaber